Stans alla gator

Tråkigt att springa samma runda dag in och dag ut på stadens gator? När man är hänvisad till cykelbanor och asfalterade vägar så blir det lätt lite tradigt. Därför har jag nu tänkt att springa på stans alla gator. Visserligen tar det väl inte så lång tid att täcka in alla gatorna i Arvika, men då har man både ett mål framför sig och karta i hand! Började idag med Kyrkbyn och Agneteberg. Kanske har jag sprungit alla gatorna om en vecka och även sett stans alla hus.

Någon mer som tänker anta utmaningen?

(Bil inte tillåtet hjälpmedel. Alla rundor ska starta vid dörren)

/Andreas


Kommentarer
Postat av: L-O

Jag är sugen på att springa! Vore kul att spana in alla gator.. Har du karta?

2007-02-12 @ 16:35:34
Postat av: Andreas

Jag tog gratiskartan över Arvika. Den finns väl lite överallt att få tag på. Turistbyrån har den antar jag.

Nu är jag klar med Rosendal, Agneteberg, Kyrkebyn och Prästängen. Degerängen, Haga, Taserud och Högåsen är på god väg.

2007-02-13 @ 16:04:06
Postat av: Andreas

Det blir lite fånigt att springa in och vända i alla återvändsgator och andra stumpar av gator som blivit kvar osprungna. Men vad gör man inte för lite rolig motion...

2007-02-13 @ 16:06:33
Postat av: AB

Nu är alla gatorna avklarade.
/Andreas

2007-03-04 @ 11:43:57
Postat av: L-O

Imponerande! Alla gator, rått...

2007-03-09 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback